Min negativa sida
Publicerat den

❶ Jag kan inte äta russin eller torkade aprikoser. Kommer jag i närheten av dem så mår jag illa för att det smakar så äckligt.
 
❷ Jag tycker inte om folk som inte kan skapa en konversation. Lite för att jag själv är en person som aldrig slutar att prata,
 
❸ Ibland kan jag tycka att Kändisar är själviska när de har så mycket pengar men få av dem ger något till välgörenhet. 
 
❹ Jag har fobi för mat som har stått i kylen mer än 1 dygn. Jag är en kräsen kvinna. Så testa mig inte när jag är sur.
 
❺ Jag hatar åska så mycket att så fort jag hör ett dunder eller ser en blixt, så gömmer jag mig inne i min garderob.
 
 
 



△ ida.

haha, känner igen mig på tvån! Slutar heller aaaaaaldrig prata haha!



URL: http://prinsesc.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?